Respekter kundenes tid

Ingen liker å stå i kø – særlig online.

Av 4CastMedia

Karl Erik Thorjussen

4CastMedia

12. mars 2021
Av 4CastMedia

Karl Erik Thorjussen

4CastMedia

12. mars 2021
https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20210312133646628.jpg?maxwidth=900 https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20210312133039557.jpg?maxwidth=2000
Respekter kundenes tid 2.jpg Respekter kundenes tid - mobil.jpg
0

Vi lever i en moderne tid, og folk blir stadig mer uvillige til å vente. Kvaliteten på kundeservicen har forbedret seg betydelig gjennom årene, og online-interaksjoner har bidratt til dette.

Takket være sosiale medieplattformer og annen online-kommunikasjon kan kundeservicen være rask og hyggelig. Det samme gjelder motsatt vei, dersom publikum opplever dårlig service, kan de like raskt klage og legge igjen uheldige kommentarer. 

Det gamle ordtaket, «det er ikke noe som heter dårlig publisitet», har aldri vært lenger fra sannheten. Et selskap eller merke som er kjent for dårlig kundeservice vil føle presset. Folk har mange muligheter i disse dager, og de vet det. Hvis du ikke kan gi god kundeservice, mister du publikums respekt og lojalitet.

Ha en strategi (eller to) på plass som omhandler kundeservice, og bruk innholdsstrategiene dine for å markedsføre dem. Vis publikum at de har betydning, og del gode attester.

Dersom du gir god kundeservice, kan du vise dette frem og forbedre omdømmet ditt. Å gjøre dette vil også hjelpe deg med å sikre at innholdet er konge og lokke til deg nye kunder.

title

Kontakt oss

input field

input field

MESSAGE BOX

single button

150


1530
b-0TrueFalse
left -1 Falsec-389
https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20210317130340693.png #FFFFFF
Les også