115

Ledig stilling: junior SOME campaign manager

Er du god til å styre kampanjer i sosiale medier?

4CastMedia

Karl Erik Thorjussen

4CastMedia

3. november 2022
SWITCH SECTION
https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20221103133824437.jpg?maxwidth=2000 https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20221103133824437.jpg?maxwidth=900
0

Liker du å holde deg oppdatert og er derfor mye på skjermen? Synes du det er spennende å se hvilke saker og kampanjer som slår an på Internett – og hvilke som ikke gjør det? Liker du i tillegg å styre kampanjer i sosiale medier, da passer du i denne jobben!

4CastMedia har store vekstambisjoner og søker en junior SOME campaign manager som kan opprette, vedlikeholde og optimalisere kampanjer i sosiale medier for kundene våre.

Arbeidssted: på Skøyen i Oslo.

Vi hjelper byggenæringen og nært beslektede bransjer med digital markedsføring, og har blant annet ByggeBolig.no, Boligkanalen og TextBot i porteføljen.

Ansvar og oppgaver

  • Sette opp, utføre og optimalisere kampanjer for kunder i sosiale medier – først og fremst på Facebook, Instagram, TikTok og Snapchat.
  • Styre og overvåke kampanjer og rapportere status til kunde eller rådgiver.
  • Sørge for å starte og avslutte kampanjene til rett tid og med riktig beløp/Spend.
  • Opparbeide innsikt og ekspertise om bruk av målgruppedata.
  • Rapportering, evaluering og oppfølging. 

Hva må til for å lykkes i rollen?

  • Erfaring med planlegging og drift av kampanjer i sosiale medier for profesjonelle aktører.
  • God kjennskap til Meta Business Manager.
  • Kjennskap til Snapchat Business Manager er en fordel.
  • Erfaring med tracking i Google Analytics er en fordel.
  • Skjønner hvordan du kan engasjere forskjellige målgrupper i ulike SOME-kanaler.
  • Ønsker å sette en høy standard for kundene våre i sosiale medier.
  • Gjerne utdannelse i markedsføring / digital kommunikasjon eller lignende fra høyskole eller universitet – relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
  • Du er flink til å skrive.
  • Trigges av å hjelpe små og store bedrifter med markedsføringstiltak i sosiale medier, og synes det er gøy når kampanjene går bra.
  • Holder deg oppdatert på de nyeste trendene innenfor fagfeltet, og kan optimalisere arbeidet deretter.

Ønskede personlige egenskaper

  • Stabilt, godt humør.
  • Ja-menneske.
  • Løsningsorientert og fleksibel.
  • Selvgående.
  • Samarbeider godt.
  • Nysgjerrig på ny teknologi.

Vi hjelper byggenæringen med digital markedsføring

  • Annonsering.
  • Content (artikler, pressemeldinger, hjemmesider med mer).
  • Innovative produkter – eksempelvis produksjon av tekster med hjelp fra kunstig intelligens.

Vi tilbyr

  • Gode og konkurransedyktige betingelser.
  • Videreutvikling av de ansatte – både faglig og personlig.
  • Jobbtelefon og -datamaskin.
  • Bra kantine.
  • Treningsrom i kjelleren.
  • Godt miljø med stor takhøyde.

Ta kontakt

Høres dette spennende ut, kontakt oss i dag – vi gleder oss til å høre fra deg!

innholdsskribent Karl Erik Thorjussen, (+47) 95 96 26 28, karl.erik@4castmedia.no

Karenslyst allé 2

0278 Oslo

2721
TrueFalsec-389
https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20210317130340693.png #FFFFFF
Les også